sobota, 10 września 2016

JUST HIT IT

 Tenis ziemny to jeden z najbardziej eleganckich sportów. Ostatnio staje się on coraz bardziej popularny. Na wszystkich kontynentach uprawia go około 100 milionów ludzi. Ogromną zaletą tenisa jest fakt, że jego naukę można rozpocząć dosłownie w każdym wieku. Oprócz sportowej rywalizacji, zapewnia też relaks i odcięcie się od codziennych stresów. Jest także świetnym sposobem na utrzymanie wspaniałej sylwetki. 



Dlaczego NIE warto grać w tenisa:
- powoduje on zmniejszenie ryzyka zachorowań na choroby serca (bo przecież kto chciałby żyć długo)
- utrzymuje nasze ciało i umysł w świetnej formie (przecież każda z nas kocha cellulit i nie lubi, gdy na wadze ubywa kilogramów )
- zwiększa wydolność płuc (ale w sumie po co nam to?)
- opóźnia proces starzenia się (a każda kobieta kocha swoje zmarszczki) 
i wiele wiele innych strasznych rzeczy.

A my z racji pięknej pogody podczas ostatnich dni, po treningu postanowiłyśmy zrobić kilka fotek. Jak Wam się podobają? Dajcie znać w komentarzach!






    


                 



                   


















20 komentarzy:

  1. Jeju uwielbiam to jak piszesz :D Jeszcze nigdy nie grałam, ale żałuję :p
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia!!
    zapraszam do mnie na nowy post, buziaki ;*

    ulciiakblog [klik]
    odwdzięczam się za obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś nawet kupiłam sb sprzęt do tenisa ;d ale niestety kortu nigdzie w pobliżu nie ma więc mało używam :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ;)
    Kiedyś sama myślałam o nauce gry w tenisa :P
    Nie wyszło ale może kiedyś spróbuję :D

    games-of-form.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał dziewczyny, zdjęcia są świetne, tylko dlaczego takie małe? :(
    Obserwuję, czekam na więcej i zapraszam do nas!
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbia grać w badmintona, a co do tenisa to może się przekonam :)
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :O a wpis bardzo ciekawy c;
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam grać w tenisa, ale ostatnio przekonałam się, jakie to okropnie trudne haha. No nic, zostanę przy innych sportach
    :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia! Kiedyś grałam w tenisa, ale potem przerzuciłam się na siatkówkę ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi sie ten sport aczkolwiek mnie to meczy.

    https://alexwberry.blogspot.com/ - u mnie - moje wykonanie piosenki Beyonce 'Crazy In Love'

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia.Dziewczyny piękne.Tak trzymajcie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem dobra w tenisa, ale lubię sobie w niego pograć i poodbijać piłeczkę :) super sport! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolę badmintona :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie grałam w tenisa xD Super zdjęcia :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Wstyd się przyznać, ale nigdy nie grałam w tenisa ziemnego.. :D

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  16. Również nigdy nie grałam w tenisa ziemnego, ale uwielbiam grać za to w babingtona :D
    Zdjęcia są świetne!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze nigdy nie grałam w tenisa, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz :)
    Pomożesz : http://bit.ly/2cJpr76 ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście staram się korzystać z usług najlepszych, aby nie marnować czasu i pieniędzy. Na stronie https://ssttenis.pl znajdziecie ofertę nowoczesnej i profesjonalnej szkoły gry w tenisa, z której sam korzystam i szczerze polecam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mile widziany:)